Neatsvor T35: En teppevennlig oppreist støvsuger

Neatsvor T35Neatsvor T35

Neatsvor T35 stående våt-/tørrstøvsugeren har, i tillegg til selvrens og gulvvask, en automatisk effektboost-modus, en UV-lampe for overflatedesinfeksjon og, mest interessant, en utskiftbar valse for tørrrengjøring, inkludert tepperens. I skrivende stund ligger prisen mellom $190 og $220, noe som generelt er rimelig for denne typen enhet. Nedenfor vil jeg teste Neatsvor T35 grundig, fremheve fordeler og ulemper, og deretter uttrykke min mening om denne våt-/tørrstøvsugeren er verdt å kjøpe. Så, la oss komme i gang!

Utstyr

Støvsugeren kom i en merkevareeske som denne:

Neatsvor T35: BoksNeatsvor T35: Boks

Eske

Den inneholder:

1. Avtakbart håndtak.
  2. Tank for skittent vann.
  3. Ren vanntank.
  4. Base for lading og selvrensing av støvsugeren.
  5. Holder for tilbehør til basen.
  6. Strømadapter.
  7. Utskiftbar silikonrulle.
  8. Støvsuger rengjøringsbørste.
  9. Unbrakonøkkel for å fjerne håndtaket.
  10. Dokumentasjon for støvsugeren.
  11. Nøkkelring med merke som gave.
Neatsvor T35: UtstyrNeatsvor T35: Utstyr

Utstyr

Settet er standard. Ingen reservedeler er inkludert. Det er imidlertid et pluss at det følger med en erstatningsvalse.

Utseende

La oss nå se på designet til Neatsvor T35. Den har et standarddesign: en rengjøringsmodul basert på en vals, en skittenvannstank, en rentvannstank, et display og et håndtak med kontrollknapper.

Rengjøringsmodulens deksel er avtakbart. Rullen er laget av myke børster og har et kjent design. Vann tilføres rullen gjennom åtte dyser. En skrape for oppsamling av gjenværende væske og en sugeport er plassert under.

Neatsvor T35: RengjøringsmodulNeatsvor T35: Rengjøringsmodul

Rengjøringsmodul

Den utskiftbare silikonrullen er egnet for renseri og tepperens. Den tiltrekker seg færre hår og dyrehår og er bedre til å plukke opp større rusk. Du vil imidlertid ikke kunne rengjøre gulv med silikonrullen installert.

Neatsvor T35: ErstatningsrullerNeatsvor T35: Erstatningsruller

Erstatningsvalser

Jeg vil også påpeke at det er en blindsone på begge sider av valsen mot kanten av karosseriet, hvis bredde vil bli testet.

Neatsvor T35: Rengjøringsmodul (sett nedenfra)Neatsvor T35: Rengjøringsmodul (sett nedenfra)

Rengjøringsmodul (sett nedenfra)

Bak valsen er det plassert en UV-lampe. Den slår seg på når dysen berører gulvet, noe som signaliseres av en spesiell sensor som er plassert ved siden av lampen.

Neatsvor T35: UV-lampeNeatsvor T35: UV-lampe

UV-lampe

Over rengjøringsmodulen er det en 800 ml skittenvannstank. Inni er det et HEPA-filter med netting, en flottør for å kontrollere vannstanden og et grovfilter.

Neatsvor T35: Tank for skittent vannNeatsvor T35: Tank for skittent vann

Skittenvannstank

Renvannstanken er ganske stor og rommer 1000 ml. Korken har et innebygd netting for grovfiltrering av væske.

Neatsvor T35: RenvannstankNeatsvor T35: Renvannstank

Ren vanntank

Våt-/tørrstøvsugeren styres av knapper på håndtaket. Disse knappene inkluderer av/på-knapp, veksling mellom to driftsmoduser (automatisk og maksimal), påslåing av UV-lampen og påslåing av vanntilførselen.

Neatsvor T35: KontrollknapperNeatsvor T35: Kontrollknapper

Kontrollknapper

All informasjon vises på det informative displayet. I automatisk modus justerer Neatsvor T35 automatisk sugekraften når den oppdager smuss og væsker på gulvet.

Neatsvor T35: SkjermNeatsvor T35: Skjerm

Utstilling

Til slutt er det viktig å nevne at denne støvsugeren støtter talevarsler på russisk. Du kan deaktivere dem ved å trykke på den tilsvarende knappen på enheten.

Når det gjelder basen, så lader og rengjør støvsugeren bare på den. Det er ingen måte å tørke rullen på.

Neatsvor T35: BaseNeatsvor T35: Base

Base

Alt i alt har Neatsvor T35s design både styrker og svakheter. Jeg vil dele tankene mine om disse når jeg gjennomgår resultatene.

Tekniske spesifikasjoner

Hovedkarakteristikker for Neatsvor T35, som oppgitt av produsenten:

• Batteri: Li-ion, 4000 mAh.
  • Strømforbruk: 135 W.
  • Arbeidstid: 15/45 min.
  • Ladetid opptil 240 min.
  • Renvannstank: 1000 ml.
  • Skittenvannstank: 800 ml.
  • Støynivå: 76–82,5 dB.
  • Vekt: 5,2 kg.

Jeg vil fremheve den økte batterikapasiteten, den lange driftstiden i normal modus og de tilstrekkelig store vanntankene. Støynivået ble målt personlig og varierte fra 76 til 82,5 dB. Støvsugeren er litt høyere enn lignende modeller, men ikke alarmerende for denne typen utstyr.

Neatsvor T35: StøynivåNeatsvor T35: Støynivå

Støynivå

Testing

Og til slutt, la oss gå videre til testene. En detaljert videoanmeldelse av Neatsvor T35, inkludert alle testene, er allerede utarbeidet og publisert på kanalen:

Neatsvor T35 fungerer bra for daglig gulvrengjøring, både på tre- og flisoverflater. Den etterlater ikke striper og vil ikke skade delikate gulv når den brukes riktig.

Denne trådløse støvsugeren kan ikke bare brukes til å rengjøre gulv, men også til å suge opp væsker. Og som i mitt tilfelle, bestod den til og med den nå tradisjonelle testen med å suge opp en blanding av rått egg og mel.

Neatsvor T35 kan også brukes til å rengjøre lett inntørket smuss fra gulv. Som du kan se, er det ingen merker eller striper igjen. Gulvet er helt rent.

Neatsvor T35: Fjerning av smussNeatsvor T35: Fjerning av smuss

Tørking av smuss

Siden rullen ikke strekker seg helt opp til kanten av huset, blir det en smal stripe på omtrent 18 mm bredde igjen. Dette er viktig å ta hensyn til.

Neatsvor T35: BlindsoneNeatsvor T35: Blindsone

Blindsone

Denne støvsugeren fjernet til og med gjenstridige, inntørkede kaffe- og sausflekker. Som med lignende støvsugere tok det litt tid å fjerne sausflekkene. For å være presis tok det 8 minutter å fjerne flekken. Dette er litt bedre enn de fleste støvsugere i budsjett- til mellomprisklassen, som vanligvis fjerner lignende flekker på 10 minutter. Dessuten ble det ikke brukt vaskemiddel, da produsenten ikke inkluderer et slikt.

Neatsvor T35: Fjerner tøffe flekkerNeatsvor T35: Fjerner tøffe flekker

Fjerning av vanskelige flekker

Dessuten kan denne våt-/tørrstøvsugeren også brukes til tørrrengjøring. Til denne testen installerte jeg en silikonrulle. Den plukker enkelt opp forskjellige typer rusk fra gulvet. Det er ingen blindsoner langs gulvlister eller i hjørner; alt rusk samles opp direkte fra stativet. Det er et pluss!

Neatsvor T35: RenseriNeatsvor T35: Renseri

Renseri

Tepper kan også rengjøres med denne støvsugeren, både tepper med kort lugg og myke tepper.

Neatsvor T35: TepperensNeatsvor T35: Tepperens

Tepperens

Neatsvor T35: Rengjøring av tepper med middels luvNeatsvor T35: Rengjøring av tepper med middels luv

Rengjøring av et teppe med middels luv

Silikonrullen fanger ikke opp hår og lo, og leder alt rusk ned i skittenvannstanken. Rusk i seg selv kan imidlertid tette sugeporten, ettersom sugesystemet ikke fungerer ordentlig uten vann. Alt i alt er det mulig å rengjøre tepper med Neatsvor T35, men det er ikke det beste alternativet.

Den siste testen er å sjekke selvrensingskvaliteten etter alle testene.

Neatsvor T35: SelvrensendeNeatsvor T35: Selvrensende

Selvrensende

Lokket var praktisk talt rent etter selvrens, i likhet med selve rollerballen. Det var heller så godt som ikke noe smuss bak rollerballen. Så selvrensingen er på nivå med lignende produkter, og totalt sett er den tilstrekkelig til daglig bruk.

Personlig mening

Neatsvor T35 oppreist våt-/tørrstøvsuger har blitt grundig anmeldt og testet. Jeg vil dele tankene mine om den.

Jeg likte følgende:

1. Store vanntanker betyr at du må tømme ut skittent vann og fylle på med rent vann sjeldnere under rengjøring.
  2. Egnet for rengjøring av tepper takket være den medfølgende silikonrullen.
  3. Kvaliteten på gulvvasken er ganske akseptabel for husholdningsforhold.
  4. I stand til å fjerne selv de vanskeligste flekkene.
  5. Økt batterikapasitet og dermed lengre driftstid.
  6. Automatisk effektøkning når det oppdages forurensning.
  7. Informativ visning på kroppen.
  8. Talevarsler på russisk.

Jeg kan ikke egentlig påpeke tilstedeværelsen av en UV-lampe som en fordel, siden jeg ikke har noen måte å teste effektiviteten på. For mange kan det imidlertid være et pluss.

Når det gjelder ulempene, er det følgende kommentarer om støvsugeren:

1. Rullen tørker ikke på basen.
  2. Ikke-uttakbart batteri.
  3. Vasker ikke en smal stripe langs gulvlisten.

Alt i alt er dette en ganske god våt-/tørrstøvsuger for prisen. Selvfølgelig finnes det noen kritikker, men de fleste er typiske for lignende enheter, spesielt i prisklassen under 200 dollar. Derfor har jeg ingen overbevisende grunner til ikke å anbefale denne våt-/tørrstøvsugeren.

Med det sagt vil jeg avslutte denne anmeldelsen. Hvis du har noen spørsmål, kan du stille dem i kommentarfeltet. God shopping. Ha det bra!

Legg til en kommentar

E-postadressen din vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket *