Neatsvor T35: Un aspirador vertical respectuós amb les catifes

L'aspirador vertical per a humitat i sec Neatsvor T35, a més de la funció d'autoneteja i rentat de sòls, compta amb un mode automàtic d'augment de potència, una làmpada UV per a la desinfecció de superfícies i, sobretot, un corró reemplaçable per a la neteja en sec, inclosa la neteja de catifes. En el moment d'escriure aquest article, el preu es troba entre els 190 i els 220 €, cosa que generalment és raonable per a aquest tipus de dispositiu. A continuació, provaré a fons el Neatsvor T35, destacaré els seus avantatges i desavantatges i, a continuació, expressaré la meva opinió sobre si val la pena comprar aquest aspirador per a humitat i sec. Així doncs, comencem!
Equipament
L'aspiradora va arribar en una caixa de marca com aquesta:
Conté:
- Nansa extraïble.
- Dipòsit d'aigua bruta.
- Dipòsit d'aigua neta.
- Base per carregar i autonetejar l'aspirador.
- Suport per a accessoris a la base.
- Adaptador de corrent.
- Rodet de silicona reemplaçable.
- Raspall de neteja d'aspiradora.
- Clau hexagonal per treure el mànec.
- Documentació per a l'aspiradora.
- Clauer de marca com a regal.
El kit és estàndard. No inclou peces de recanvi. Tanmateix, la inclusió d'un corró de recanvi és un avantatge.
Aspecte
Ara fem una ullada al disseny del Neatsvor T35. Té un disseny estàndard: un mòdul de neteja basat en un corró, un dipòsit d'aigua bruta, un dipòsit d'aigua neta, una pantalla i una nansa amb botons de control.
La coberta del mòdul de neteja és extraïble. El corró està fet de truges suaus i presenta un disseny familiar. L'aigua arriba al corró a través de vuit broquets. A sota hi ha un rascador per recollir el líquid residual i un port d'aspiració.
El corró de silicona reemplaçable és adequat per a la neteja en sec i la neteja de catifes. Atrau menys pèls i pèls d'animals i és millor per recollir les restes més grans. Tanmateix, no podreu netejar terres amb el corró de silicona instal·lat.
També voldria assenyalar que hi ha un punt cec a banda i banda del corró cap a la vora del cos, l'amplada del qual es comprovarà.
Hi ha una làmpada UV situada darrere del corró. S'encén quan el broquet toca el terra, cosa que ho indica un sensor especial situat al costat de la làmpada.
A sobre del mòdul de neteja hi ha un dipòsit d'aigua bruta de 800 ml. A l'interior hi ha un filtre HEPA amb una malla, un flotador per controlar el nivell de l'aigua i un filtre gruixut.
El dipòsit d'aigua neta és força gran, amb una capacitat de 1000 ml. El tap té una malla incorporada per filtrar el líquid de manera gruixuda.
L'aspiradora de líquids i secs es controla mitjançant botons del mànec. Aquests botons permeten encendre/apagar, canviar entre dos modes de funcionament (automàtic i màxim), encendre la làmpada UV i obrir el subministrament d'aigua.
Tota la informació es mostra a la pantalla informativa. En mode automàtic, el Neatsvor T35 ajusta automàticament la potència de succió quan detecta brutícia i líquids al terra.
Finalment, és important esmentar que aquest aspirador admet notificacions de veu en rus. Podeu desactivar-les prement el botó corresponent del dispositiu.
Parlant de la base, l'aspiradora només es carrega i es neteja sola. No hi ha manera d'assecar el corró.
En general, el disseny del Neatsvor T35 té punts forts i punts febles. Compartiré les meves opinions sobre aquests quan revisi els resultats.
Especificacions tècniques
Característiques principals del Neatsvor T35, tal com declara el fabricant:
- Bateria: Li-Ion, 4000 mAh.
- Consum d'energia: 135 W.
- Temps de treball: 15/45 min.
- Temps de càrrega fins a 240 minuts.
- Dipòsit d'aigua neta: 1000 ml.
- Dipòsit d'aigua bruta: 800 ml.
- Nivell de soroll: 76-82,5 dB.
- Pes: 5,2 kg.
M'agradaria destacar l'augment de la capacitat de la bateria, la llarga autonomia en mode normal i els dipòsits d'aigua prou grans. El nivell de soroll el vaig mesurar personalment i oscil·lava entre els 76 i els 82,5 dB. L'aspiradora és lleugerament més sorollosa que models similars, però no és alarmant per a aquest tipus d'equip.
Proves
I finalment, passem a les proves. Ja s'ha preparat i publicat al canal una revisió detallada en vídeo del Neatsvor T35, que inclou totes les proves:
El Neatsvor T35 funciona bé per a la neteja diària de terres, tant en superfícies de fusta com de rajoles. No deixa marques i, si s'utilitza correctament, no danya els terres delicats.
Aquest aspirador sense fil es pot utilitzar no només per netejar terres, sinó també per recollir líquids. I, com en el meu cas, fins i tot va superar la prova ja tradicional de recollir una barreja d'ou cru i farina.
El Neatsvor T35 també es pot utilitzar per netejar la brutícia lleugerament seca del terra. Com podeu veure, no hi ha marques ni ratlles. El terra queda perfectament net.
Com que el corró no arriba fins a la vora de la carcassa, queda una tira estreta d'aproximadament 18 mm d'amplada. És important tenir-ho en compte.
Aquest aspirador fins i tot va eliminar taques de cafè i salsa resistents i seques. Com passa amb aspiradors similars, va trigar una mica a eliminar les taques de salsa. Per ser precisos, va trigar 8 minuts a eliminar la taca. Això és lleugerament millor que la majoria d'aspiradors econòmics o de preu mitjà, que solen eliminar taques similars en 10 minuts. A més, no es va utilitzar detergent, ja que el fabricant no en inclou cap.
A més, aquest aspirador de líquids i secs també es pot utilitzar per a la neteja en sec. Per a aquesta prova, vaig instal·lar un corró de silicona. Recull fàcilment diversos tipus de deixalles del terra. No hi ha punts cecs al llarg dels sòcols ni a les cantonades; totes les deixalles es recullen directament del suport. Això és un avantatge!
Les catifes també es poden netejar amb aquest aspirador, tant les de pèl curt com les més esponjoses.
El corró de silicona no atrapa els cabells ni la borrissol, i dirigeix totes les restes al dipòsit d'aigua bruta. Tanmateix, les restes en si mateixes poden obstruir el port d'aspiració, ja que el sistema d'aspiració no funciona correctament sense aigua. En general, tot i que és possible netejar catifes amb la Neatsvor T35, no és la millor opció.
La prova final és per comprovar la qualitat de l'autoneteja després de totes les proves.
La tapa estava pràcticament neta després de l'autoneteja, igual que el roll-on. Tampoc no hi havia pràcticament brutícia darrere del roll-on. Per tant, l'autoneteja està a l'alçada de productes similars i, en general, és suficient per a l'ús diari.
Opinió personal
L'aspiradora vertical per a ús humit i sec Neatsvor T35 ha estat revisada i provada a fons. Compartiré la meva opinió.
M'ha agradat el següent:
- Els dipòsits d'aigua grans signifiquen que haureu de buidar l'aigua bruta i omplir-los amb aigua neta menys sovint durant la neteja.
- Apte per a la neteja de catifes gràcies al corró de silicona inclòs.
- La qualitat del rentat de terres és força acceptable per a les condicions domèstiques.
- Capaç d'eliminar fins i tot les taques més difícils.
- Major capacitat de la bateria i, com a resultat, més temps de funcionament.
- Augment automàtic de la potència quan es detecta contaminació.
- Visualització informativa sobre el cos.
- Notificacions de veu en rus.
No puc destacar la presència d'una làmpada UV com un avantatge, ja que no tinc manera de comprovar-ne l'eficàcia. No obstant això, per a molts, pot ser un punt a favor.
Pel que fa als desavantatges, hi ha els següents comentaris sobre l'aspiradora:
- No hi ha assecat del corró a la base.
- Bateria no extraïble.
- No renta una franja estreta al llarg del sòcol.
En general, aquest és un aspirador vertical per a ús sec i humit força bo pel preu. Per descomptat, hi ha algunes crítiques, però la majoria són típiques de dispositius similars, especialment en el rang de preus inferior a 200 €. Per tant, no tinc cap raó de pes per no recomanar aquest aspirador vertical per a ús sec i humit.
Amb això, m'agradaria acabar aquesta ressenya. Si teniu cap pregunta, feu-la als comentaris. Bones compres. Adéu!