Dreame T30: Un potent aspirador vertical amb un conjunt complet d'accessoris

L'aspiradora vertical Dreame T30, amb un preu aproximat de 250-310 € (o 300-380 $ al tipus de canvi actual), compta amb un potent motor que ofereix fins a 190 watts de potència de succió. També inclou un conjunt complet d'accessoris i un mode automàtic intel·ligent que ajusta automàticament la potència de succió en funció del nivell de brutícia del terra i del tipus de sòl. A continuació, provaré a fons la Dreame T30, parlaré dels seus avantatges i desavantatges i, a continuació, compartiré la meva opinió sobre si val la pena comprar-la. Comencem!
Equipament
L'aspiradora va arribar en aquesta caixa de la marca:
El paquet inclou:
- Bloc principal.
- Tub d'extensió.
- Broquet bàsic per a sòls.
- Suport de paret amb fixacions.
- Adaptador de corrent.
- Un accessori amb un raspall motoritzat per netejar mobles entapissats i matalassos.
- Connector flexible.
- Connector amb mànega flexible.
- Accessori de truges suaus.
- Boquilla per a esquerdes.
- Accessori amb truges corredisses.
- Instruccions d'ús.
El kit és bo, té tots els accessoris necessaris per a una neteja completa.
Aspecte
Ara fem una ullada al disseny de la Dreame T30. Comencem amb la unitat principal. L'aspiradora s'encén i s'apaga prement un gallet. A l'extrem hi ha una pantalla informativa i dos botons mecànics: un per canviar els modes de funcionament i un altre per bloquejar el botó d'engegada. L'aspiradora ofereix els modes automàtic, Eco, estàndard i Turbo. El funcionament és còmode i es pot fer amb una sola mà. En mode automàtic, la Dreame T30 ajusta automàticament la potència d'aspiració segons el tipus de terra i la seva brutícia.
La bateria és extraïble, la qual cosa és una característica excel·lent. Té un indicador lluminós d'estat. El mànec conté un port d'adaptador de corrent. L'aspiradora també es carrega en un suport de paret, cosa que també és molt convenient.
El contenidor de pols és completament desmuntable de la unitat principal. Hi ha un filtre HEPA premotor instal·lat dins de la mateixa unitat principal. El contenidor de pols es buida còmodament prement un botó. Les restes cauen pel fons. El termos allotja un sistema de filtració que consisteix en un filtre de tela, un cicló i una malla. A més, hi ha un filtre d'esponja addicional visible a les reixetes d'escapament. En total, hi ha com a mínim un sistema de filtració de 5 etapes, cosa que és un gran avantatge!
Vegem el broquet principal per a terres. És el mateix que el Dreame V12 Pro, que vam provar abans. La part superior és de plàstic transparent, cosa que permet avaluar visualment l'estat del corró. El raspall té truges curtes i rígides. Aquest disseny ha demostrat la seva eficàcia per netejar catifes. Hi ha un forat de succió força gran situat darrere del corró. El bloqueig del corró es troba al lateral i es treu fàcilment a mà. No calen eines addicionals, cosa que és un avantatge. Una altra característica de disseny interessant és la pinta que hi ha darrere del raspall. Ajuda a desenredar els cabells i el pèl del corró mentre gira.
Fem una ullada més detallada als accessoris addicionals. S'inclou un mini raspall turbo per netejar la tapisseria. Elimina eficaçment la pols dels sofàs i matalassos. L'eina per a esquerdes està equipada amb una llum LED, que permet una neteja més completa en zones amb poca llum. Els accessoris inclouen un raspall de truges retràctils i un raspall de truges suaus estàndard.
També val la pena considerar el suport de paret. Permet carregar l'aspiradora sense connectar-la directament al carregador, cosa que és molt convenient. També permet guardar els accessoris inclosos.
I això no és tot. Hi ha una tapa a la part superior que es pot treure per instal·lar un mòdul de càrrega addicional per a una bateria de recanvi. Es ven per separat. Això permet carregar dues bateries simultàniament, allargant el temps de funcionament de la Dreame T30. Perfecte per netejar grans superfícies.
Tots els accessoris estan equipats amb bloquejos mecànics. El muntatge de l'aspiradora és ràpid i fàcil.
Només hi ha dos problemes de disseny: no hi ha retroiluminació a la boquilla principal i no hi ha funció d'aparcament vertical fora del suport. Però en general, la qualitat de construcció i el disseny són excel·lents. L'aspiradora és convenient, elegant i el seu aspecte s'ajusta al seu rang de preus. En comparació amb el mateix Dreame V12 ProAquest model té una bateria extraïble i un col·lector de pols extraïble, cosa que augmenta significativament la facilitat d'ús.
Especificacions tècniques
Les principals característiques del Dreame T30, tal com indica el fabricant, es mostren a la pantalla:
- Consum d'energia 550 W.
- Potència d'aspiració fins a 190 aW.
- Bateria de ions de liti de 2900 mAh.
- Recollidor de pols de 600 ml.
- Temps de funcionament fins a 90 minuts.
- Nivell de soroll 72,5-83 dB.
- Pes un cop muntat: 2,66 kg.
Personalment, vaig comprovar el nivell de soroll i el vaig trobar entre 72,5 i 83 dB, depenent del nivell de potència seleccionat. Tenint en compte l'alta potència, el nivell de soroll és força acceptable.
Pel que fa al pes, la unitat principal pesa 1.753 grams, el tub d'extensió pesa 203 grams i la boquilla principal pesa 786 grams. L'aspiradora completa pesa 2.742 grams. Aquest és un pes bastant estàndard per a una aspiradora vertical. El centre de gravetat està estratègicament situat baix, cosa que evita la fatiga de les mans durant l'ús.
Proves
Ja s'ha preparat i publicat al canal una revisió detallada en vídeo del Dreame T30, que inclou totes les proves:
Horari d'obertura
I finalment, passem a les proves. Primer, comprovem la durada de la bateria del Dreame T30 en mode Turbo amb el broquet principal connectat. Va aconseguir funcionar durant 12 minuts i 37 segons, mentre que el fabricant afirma només 7,5 minuts. Aquest temps de funcionament està a l'alçada de la majoria de dispositius similars. També voldria assenyalar que podeu comprar una bateria addicional i carregar-la simultàniament amb l'aspirador en un suport de paret, duplicant el temps de funcionament. A més, en mode Estàndard, la bateria dura aproximadament 35 minuts d'ús, mentre que en mode ECO, el temps de funcionament augmenta fins a 90 minuts. Això és important a tenir en compte.
Potència de succió
Pel que fa a la potència de succió, fins i tot en mode Eco, la Dreame T30 va ser capaç d'aspirar les restes d'un espai de 10 mm. Per tant, sens dubte és una aspiradora vertical potent. Potser no cal que utilitzeu el mode Turbo; la configuració de potència mitjana és més que suficient per a la neteja.
Recollida de residus en sòls laminats
Ara provem com de bé recull la Dreame T30 les restes del terra. Vaig escampar diversos tipus de restes al terra laminat: cabells, pèl, grans i altres petites restes domèstiques. Aquesta màquina va funcionar bé. És important tenir en compte que no té cap problema per recollir les restes al llarg dels sòcols i a les cantonades. Ho recull tot a fons. El corró amb prou feines recull cabells ni pèls. Totes les restes es recullen al contenidor de pols.
Neteja de catifes
Les mateixes deixalles estaven escampades per la catifa i la Dreame T30 va fer una feina igualment bona, netejant la catifa a fons.
Ús de fitxers adjunts addicionals
També val la pena assenyalar que el kit complet permet netejar un sofà, zones fora de l'abast del broquet principal i fins i tot l'interior d'un cotxe. I gràcies al connector flexible, fins i tot es pot netejar sota mobles baixos. En general, aquest aspirador és adequat per a una varietat d'aplicacions.
Neteja del col·lector de pols
Finalment, us explicaré com netejar el contenidor de pols. Premeu el botó i totes les restes cauran pel fons. Els cabells i el pèl es poden quedar enganxats al contenidor. En aquest cas, podeu treure completament el contenidor de pols, treure el sistema de filtració i buidar completament el contenidor. Molt convenient.
Opinió personal
L'aspiradora sense fil Dreame T30 ha estat revisada i provada a fons. Com tots els productes Dreame, ha deixat una impressió generalment positiva. Basant-me en la meva experiència i en les proves que he fet, puc destacar els següents avantatges i inconvenients.
M'ha agradat el següent:
- Alta potència de succió.
- Recollida de residus d'alta qualitat en qualsevol superfície.
- Funció d'augment automàtic de potència.
- Visualització informativa sobre el cos.
- Disseny elegant.
- Disseny ergonòmic.
- Bateria extraïble.
- Muntatge de molt alta qualitat.
- Conjunt complet d'adjunts.
- Bon sistema de filtració.
Parlant d'inconvenients, hi ha més comentaris sobre l'aspiradora que inconvenients greus. A saber:
- No s'aparca en vertical.
- No hi ha retroiluminació al broquet principal.
En general, la Dreame T30 va deixar crítiques majoritàriament positives. El seu aspecte és molt atractiu i la seva qualitat de construcció també és impressionant. Això s'aplica no només a l'aspiradora en si, sinó també a tots els accessoris inclosos. L'accessori principal no té punts cecs i fa una feina excel·lent recollint deixalles, així que no tinc cap motiu per no recomanar-la. Sens dubte, una de les millors aspiradores verticals per la seva relació qualitat-preu!
Si voleu que compari la Dreame T30 amb el seu model germà, la Dreame V12 Pro, feu-m'ho saber als comentaris. Hi ha diferències i, al meu entendre, són significatives.
Amb això, m'agradaria acabar aquesta ressenya. Bones compres. Adéu!

Gràcies per la ressenya.
La comparació és molt interessant, perquè estic triant entre el T30 i el v12pro.
Acceptat, ho estic posant en pràctica) Molta gent va respondre que la comparació seria interessant.
Hi ha algun col·lector de pols amb expulsió d'aire, com el Vikhr que solia tenir?
La vaig conèixer
Bona tarda, si us plau, informeu-me sobre els criteris:
1) Retroil·luminació del raspall principal (per netejar sota els mobles on el robot no hi cap)
2) Raspall turbo per a mobles (per recollir pèl de gos)
3) Càrrega a l'estació
4) Contenidor de residus desmuntable, rentable i fàcil d'eliminar
Quin aspirador recomanaries?
El temps de funcionament i l'alta potència no són particularment necessaris, no hi ha catifes i es compra com a complement d'un robot, més per a la neteja puntual en llocs de difícil accés i per eliminar els cabells d'un sofà.
Em podríeu dir si els accessoris d'altres models Dream són compatibles? És possible utilitzar l'accessori principal amb la retroiluminació mantenint el mode automàtic i amb quin model és compatible?